StoryEditor

Mladých odrádza málo kreativity

25.09.2017, 00:00
Už dávno sa skončili časy, keď bol plat najdôležitejším ukazovateľom pri rozhodovaní sa o nástupe do práce. Dnešná mladá generácia mileniálov vyhľadáva skôr možnosť realizácie.

Mladí ľudia chcú, aby ich práca bavila, mohli využiť svoju kreativitu a mali dostatok voľného času. A práve to je výhoda, ktorú môžu slovenské podniky využiť v boji so zahraničnými firmami, kde väčšina našincov pracuje najmä kvôli dobrému platu, no na pozíciách, ktoré často nemusia zodpovedať ich predstavám.

Hoci sa zahraničným platom slovenské firmy nedokážu vyrovnať, vedia zamestnancom ponúknuť flexibilitu, k...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-25 10:35:53 - Feat.: - Title: Ministerstvo financií odmietlo tvrdenia o zániku rekordného množstva firiem 02 - Modified: 2025-07-24 14:34:14 - Feat.: - Title: Na Slovensku pracuje čoraz viac cudzincov, za dva roky ich pribudlo takmer 30-tisíc 03 - Modified: 2025-07-24 08:26:01 - Feat.: - Title: Slováci na trhu práce starnú, odborári varujú pred rizikami a spúšťajú vekový manažment 04 - Modified: 2025-07-23 05:05:14 - Feat.: - Title: Na východe si firmy môžu vyberať, v Bratislave sa ľudia minuli. Na problém naráža aj významný zamestnávateľ 05 - Modified: 2025-07-21 13:39:27 - Feat.: - Title: Trh práce sa ochladzuje. Nájsť si zamestnanie začína byť ťažšie, upozorňuje analytik NBS
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. júl 2025 02:13