Postupný zákaz vozidiel na naftu na Západe spôsobuje, že sa za lacné peniaze dostávajú na Slovensko.
Európa stráca záujem o diesle. Kvôli kauze dieselgate Európa čoraz viac vníma naftu ako problém, a prispôsobujú sa tomu aj výrobcovia áut, ktorí chcú s výrobou dieslov skončiť. Nezaostávajú ani európske krajiny, ktoré autá na naftu z veľkých miest vytláčajú.
„Dieselgate bola jasným príkladom nereálnych a nadnesených cieľov ekologickej politiky Únie. Normy sa tak rýchlo sprísňujú, že automobilky na to nezvládajú technickým pokrokom reagovať,“ tvrdí analytik spoločnosti Capital Markets Lukáš Lipovský.
Práve sťahujúca sa slučka škrtiaca dieselové motory a kauzy s emisiami ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-12 10:14:51 - Feat.: - Title: Export Číny v marci prudko klesol, nečakaný pokles zaznamenal aj dovoz
02 - Modified: 2024-03-08 08:14:45 - Feat.: - Title: Zahraničný obchod skončil v januári s prebytkom v stovkách miliónov eur
03 - Modified: 2024-03-07 07:01:03 - Feat.: - Title: Export Číny na začiatku roka vysoko prekonal očakávania
04 - Modified: 2024-03-06 23:00:00 - Feat.: - Title: Podnikatelia vlani hľadali nájomníkov do svojich garáží. Zachutil im lízing, počet zmlúv tak prudko vzrástol
05 - Modified: 2024-03-03 15:11:55 - Feat.: - Title: Podľa šéfa Boschu potrvá elektrifikácia vozidiel ešte desaťročia