StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyskúšali sme praktický Ford v životnej forme: Skvelý šesťvalec a luxus ako v SUV 02 - Modified: 2024-05-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Potraviny sú drahšie na celom svete, najviac bolo zasiahnuté mäso 03 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vajcia, zeleninu a už vôbec nie hydinové mäso: Ak vám zaleží na zdraví, tieto potraviny neohrievajte 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-05-03 10:07:01 - Feat.: - Title: Terénna beštia z USA je prvýkrát k dispozícii aj na slovenskom trhu. Čo ponúka, ako jazdí a koľko stojí?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 23:15