StoryEditor

Facebook zamieša karty v streamovacom biznise

11.08.2017, 00:00
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.

Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-10 08:56:37 - Feat.: - Title: Žiadny TikTok či YouTube. Austrália ako prvá na svete zakázala deťom sociálne siete 02 - Modified: 2025-12-08 12:46:54 - Feat.: - Title: Meta ustúpila tlaku EÚ. Na Facebooku a Instagrame pribudne možnosť menej personalizovanej reklamy 03 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Za podvodné inzeráty by mala Meta niesť zodpovednosť 04 - Modified: 2025-11-12 08:26:28 - Feat.: - Title: Ťažká rana pod pás Markovi Zuckerbergovi 05 - Modified: 2025-11-07 21:56:32 - Feat.: - Title: Meta plánuje v najbližších troch rokoch v USA investovať 600 miliárd dolárov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. december 2025 17:06