StoryEditor

Zmluvný servis má svoj zmysel

23.11.2005, 23:00

Investícia do kúpy kopírovacích strojov alebo inej kancelárskej techniky je aj pri stredných a väčších firmách viditeľný zásah do rozpočtu. Pri rozhodovaní preto zákazník zohľadňuje všetky za a proti, pričom úroveň servisného zabezpečenia konkrétneho predajcu býva kľúčovým faktorom. Ceny prístrojov sú v prípade konkurencie zhruba porovnateľné a pri objeme investícií sú rozdiely nepatrné. Finančné straty spôsobené neodborným a pomalým servisným zabezpečením však dokážu prístroj počas jeho životnosti (5 rokov) niekoľkonásobne predražiť.
Najvýhodnejším riešením sú zmluvné servisy, ktoré FaxCOPY poskytuje ku každej značke, pričom novinkou v tomto roku je už aj zmluvný servis značky Hewlett Packard. V Európe prevláda trend zmluvných servisov, ktoré dokážu poskytnúť najprofesionálnejšie služby. Snažíme sa prispôsobiť tomuto trendu a vyjadrené jednou rovnicou -- o všetko, čo predáme, sa dokážeme aj kvalitne a rýchlo postarať. Navyše, paušálne ceny a jednoduchý zmluvný vzťah vyjadrený pravidelnou zbernou faktúrou, šetrí náklady a čas.
Na úseku služieb disponujeme viac než 60 servisnými a špeciálne zaškolenými technikmi pre oblasť kancelárskej techniky, ktorí sú rozmiestnení v 25 mestách na Slovensku. Momentálne servisujeme viac ako 18 000 zariadení, čo je zárukou kvality našich služieb. Štandardom je servisný zásah nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy. Ak nie je možné nedostatok odstrániť počas nasledujúcich 3 pracovných dní, na požiadanie zákazníka požičiame náhradný prístroj. Okrem klasického záručného a pozáručného servisu ponúkame balík servisných výhod aj pri All In servise, krátkodobom či dlhodobom prenájme alebo produkte Copy Charge -- outsourcingu.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/publicistika, menuAlias = publicistika, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
08. december 2025 10:27