Majitelia nových moderných áut môžu mať pokoj na duši. Hoci ani oni nie sú "neohrození", no problém sa týka najmä starších vozidiel v horšej kondícii.
Stav z čias minulých, keď počas horúceho počasia krajnice ciest okupovali odstavené autá s „vyvretou vodou“, už moderné autá súčasnosti v podstate nepoznajú. Našťastie. Na jednej strane je to skvelá správa, veď technológia a bezpečnosť sa za roky posunula výrazne vpred.
Na druhej strane sa v dnešných autách čoraz častejšie používajú namiesto klasického ukazovateľa teploty motora len dve informatívne samostatné kontrolky. Jedna sa prihlási o slovo po štarte, keď je motor studený a jazda má byť pozvoľná, druhá je podstatne kritickejšia a oznamuje, keď sa motor prehrieva....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 13:00:00 - Feat.: - Title: Posledná šanca na „nesmrteľný“ motor. Končí aj jedno z najkrajších dostupných áut
02 - Modified: 2025-12-18 10:23:46 - Feat.: - Title: Každá tatrovka prejde touto mučiarňou. Šialené „ihrisko“ pre nákladiaky má 50 rokov
03 - Modified: 2025-12-19 07:28:37 - Feat.: - Title: Ikonická Fabia RS by sa mohla vrátiť. Rozhodnúť o tom majú samotní zákazníci
04 - Modified: 2025-12-19 07:25:53 - Feat.: - Title: Za „ťukanec“ môžete prísť aj o vodičák. Poradíme, ako je najvhodnejšie zaparkovať
05 - Modified: 2025-12-16 13:00:00 - Feat.: - Title: Znovuzrodený retro Renault ide na dračku. V Európe už postupne valcuje segment e-áut