StoryEditor

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

30.07.2020, 11:20
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 20:08:10 - Feat.: - Title: Čínska automobilka Chery plánuje zamestnať v španielskom závode 1250 ľudí 02 - Modified: 2024-04-19 09:05:00 - Feat.: - Title: Absolútna dominancia Japoncov. Toto je 10 hybridov s reálne najnižšou spotrebou paliva 03 - Modified: 2024-04-19 12:15:00 - Feat.: - Title: Mazda predstavila novú vlajkovú loď. Gigant aj so šesťvalcom zvládne 2,5-tonový príves 04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú 05 - Modified: 2024-04-18 12:25:51 - Feat.: - Title: KVÍZ: Špecifický volant, tlačidlá či displej? Spoznajte pohľadom do interiéru značky áut
menuLevel = 2, menuRoute = auto/servis, menuAlias = servis, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
20. apríl 2024 01:45