Miláno, kolíska renesancie a svetové centrum dizajnu, sa stalo svedkom zásadného momentu v stratégii značky Audi. Automobilka tu odhalila svoju novú dizajnovú filozofiu "Strive for Clarity" (Snaha o čistotu), ktorá má transformovať nielen samotné vozidlá, ale i celú spoločnosť. Zákazníkom má nový prístup demonštrovať koncept Audi Concept C, zameraný na radikálnu jednoduchosť.
Koncom tohto roka to budú dva roky, počas ktorých nemecká automobilka Audi predstavila viac než 20 nových modelov, vďaka čomu sa jej produktové portfólio stane vôbec najmladším v prémiovom segmente. Aj v budúcom roku však bude modelová ofenzíva výrobcu pokračovať.
V rámci nej pribudne napríklad entry-model s elektrickým pohonom, ktorý sa od roku 2026 bude vyrábať v Ingolstadte, ako aj nové vysoko výkonné modely divízie Audi Sport. Súbeh rýdzo elektrických modelov, plug-in hybridov a novej generácie modelov so spaľovacím motorom zabezpečí značke v období prechodu k elektromobilite silnú a flexibilnú pozíciu na ťažiskových trhoch ako sú Európa, Čína a Severná Amerika.
Predstavený Concept C je však nielen prezentáciou dizajnových prvkov, ktoré sa následne majú objaviť aj v sériovej podobe na vozidlách značky v budúcnosti, ale taktiež istý náznak návratu športovo tvarovaných modelov. Pôjde o návrat kompaktnej ikony Audi TT alebo sa pustí automobilka do väčšieho súrodenca Audi R8? Obaja zástupcovia už dnes v portfóliu nie sú, no môže sa to zmeniť. Jedno je jasné, mnohé riešenia z Audi Concept C sa dostanú do produkcie a to v podobe novinky v roku 2027.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
