Stratégia rumunskej automobilky Dacia je už roky v podstate rovnaká a jasná – ponúkať verejnosti cenovo dostupné vozidlá s výbavou, ktorá je moderná a zároveň neobsahuje nepotrebné zbytočnosti. Aspoň nie v základných najlacnejších verziách. S najnovšími modelmi pritom značka stúpa ešte viac na popularite, keďže zaviedla nový dizajnový jazyk a zlepšila tiež výbavy.
Dlho očakávaným príchodom bola v posledných mesiacoch nepochybne nová generácia známeho SUV Duster, ktoré sa teší veľkej popularite na mnohých trhoch, vrátane toho slovenského. Hoci základné proporcie vychádzajú naďalej z predchádzajúcej generácie, novinka ponúkne podstatne modernejší vzhľad a výbavu, ktorá rozhodne neurazí.
Teraz sa uvedenia na trh dočkali i Slováci a ceny, hoci sú o niečo vyššie než u predchodcu, majú šancu zaujať. A čo je hlavné, základ sa zmestil hlboko pod hranicu 20-tisíc eur. Model pôsobí dospelejšie, robustnejšie a zároveň hodnotnejšie než odchádzajúce prevedenie známeho športovo-úžitkového vozidla.
Atraktívnejšia voľba
Stojí taktiež na novej platformu CMF-B, ktorú Dacia vďaka svojej flexibilite využíva naprieč rôznymi segmentmi – nájdeme ju v modeloch Sandero, Logan či rodinnom zástupcovi Jogger. Použitie platformy v modeli Duster znamená väčší vnútorný priestor ako v predchádzajúcej generácii, a to pre cestujúcich i batožinu, pri zachovaní rovnakej celkovej dĺžky auta.
Zostáva vám 79% na dočítanie.