Značka chce tiež pôsobiť menej chladným „nemeckým“ dojmom. Čo si za tým teda predstaviť? „Značka v porovnaní s minulými rokmi nie je v dobrej forme,“ hovorí šéf marketingu Jochen Sengpiehl a dodáva, že spolu s aférou Dieselgate práve „nemecký“ dojem zapríčinil menšiu obľúbenosť firmy v očiach širokej verejnosti.
Už to pôsobí ako klišé, keď sa pri Volkswagene spomína práve fádnosť, nuda a „šeď“. Jedným zo spôsobov, ako dosiahnuť prozákaznícku orientáciu, bude väčšia angažovanosť značky na sociálnych sieťach a digitálna reklama.
Jedným z kľúčových bodov blízkej budúcnosti je tiež predstavenie a rozšírenie elektrických áut. Volkswagen plánuje produkčné verzie modelov I.D., I.D. Buzz a I.D. Crozz, ktoré majú byť viac „fun“ a zamerané na mladšiu klientelu. Práve prekopaný marketing chce presviedčať ľudí, aby si kúpili elektromobil.
Sengpiehl potvrdil aj nové logo a predstaviť ho majú už v roku 2019. Má „vyzerať lepšie na autách a na displejoch smartfónov“. Čo si pod tým predstaviť, je diskutabilné. Naposledy mierne pozmenili logo v roku 2012, kedy dostalo istý 3D nádych.
Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk.