Už rok funguje Finančná správa pod prísnejšou kontrolou verejnosti. Prostredníctvom aplikácie Staffino môžu klienti hodnotiť zamestnancov jej Call centra a pracovníkov daňových úradov v klientskych centrách po celom Slovensku. Finančná správa sa tak stala prvou štátnou inštitúciou, ktorá sa podujala vystaviť svoje služby verejnému hodnoteniu. Toto rozhodnutie neľutuje. Hovoria za ňu výsledky, teda hodnotenia zo strany klientov.
Pripomeňme, že Staffino je elektronická aplikácia poskytujúca nezávislú spätnú väzbu, ktorou zákazník jednoduchou metódou ohodnotí prijatú službu, v tomto prípade služby daňových úradníkov. Aplikácia pomáha odhaliť slabiny, ale aj poukázať na najlepších zamestnancov a prejaviť im uznanie. Pozitívna aj negatívna spätná väzba sa totiž odosiela vedúcemu pracovníkovi.
Ako aplikácia funguje
Po každom písomnom alebo telefonickom kontakte so zamestnancom daňovej či colnej správy d...
Zostáva vám 85% na dočítanie.