StoryEditor

Dunaj aj Mama na prenájom si upevňujú postavenie, no televízie cítia odliv divákov

24.03.2023, 15:17
Autor:
michmich

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny.

Dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza si včera pripísal ďalšie víťazstvo. Nemocnica začína pociťovať výraznejšiu vyčerpanosť. Za mesiac jej ubudlo takmer 100 tisíc divákov.

image

Dunaj, k vašim službám.

Dunaj, k vašim službám obsadil vo štvrtok 23. marca v oboch hlavných cieľových skupinách prvé miesto v rebríčku sledovanosti nepsravodajských proogramov v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia dvadsiata druhá premiérová epizóda Dunaja v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,1 percenta a trhovým podielom 21,4 percenta.

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine za Dunajom zaustal, keď si pripísal rating 4,9 percenta s podielom na trhu 15,3 percenta v obchodnej cieľovke. Jednotka proti seriálom postavila svoju zábavnú šou Hit roka, ktorá dokáza získať len 7,8 percentný podiel na trhu.

image

Nemocnica.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnicu si pozrelo 360 tisíc divákov a Hit roka uprednostnilo sledovať 199 tisícové publikum. 

Podvečerný seriál Mama na prenájom si vo štvrtok pripísal rating 6,3 percenta a trhový podiel 28,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná šou Bez servítky dosiahla rating 5,2 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 24,3 percenta. 

image

Včera rozoberali v tejto šou rok 2000.

Príbehy hlavných hrdinov markizáckeho denného počinu si vo štvrtok pozrelo 388-tisíc divákov starších ako 12 rokov a kuchárka šou Bez servítky zaujalo 332 tisíc divákov. Obe programy pociťujú odliv divákov od obrazoviek. Teplejšie počasie drží divákov mimo domova a obrazoviek. 

image

Mama na prenájom.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,1 percenta a trhový podiel 26,3 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 449-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

image

Bez servítky.

Včera nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 15:03