StoryEditor

Novinky, na ktorých pracuje TikTok. Sú zaujímavé pre inzerentov aj používateľov

27.01.2022, 14:41
Autor:
michmich
Obľúbená sociálna sieť by chcela avatarov, aj bezpečný obsah pre reklamu.

Vo svete sociálnych médií sa pošuškáva, že populárna sociálna sieť má pracovať na viacerých novinkách, ktoré majú zvyšovať jej hodnotu a záujem o ňu. A majú to docieliť tým, že poskytnú viac možností tak pre bežných používateľov, ako aj pre zadávateľov reklamy.

Zacieliť sa majú napríklad na väčšiu bezpečnosť pre používateľov, a to pomocou filtrov kľúčových slov, ktoré by mali používateľom umožniť cenzurovať obsah. TikTok by mal zároveň chcieť experimentovať s možnosťou živých prenosov pomocou zvukových rozhovorov v štýle Clubhouse, či ťažiť aj z audio streamov. Povráva sa aj o novej možnosti skup...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 02 - Modified: 2023-05-02 08:55:35 - Feat.: - Title: Influencerka Lady Zika hovorí na sieťach o viere v Boha. Podľa sledujúcich šíri nenávisť a homofóbiu 03 - Modified: 2023-05-08 19:59:19 - Feat.: - Title: TikTok môže byť pre firmy tikajúca bomba. Pomáha značkám alebo ohrozuje ich reputáciu? 04 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 22:24