Account Director & SEO Consultant
Invelity
Marketing má klientovi priniesť obrat, rast, zisk, náskok nad konkurenciou, zvyšovanie dôveryhodnosti značky a podobne. V ťažkých a neistých časoch na trhu je pochopiteľné, že firmy majú potrebu šetriť. Marketing nie je určite len výdavok, je to strategická investícia. Redukcia rozpočtu môže ohroziť dlhodobú pozíciu na trhu. Správne a efektívne nastavené kampane a marketingová stratégia môže klientovi pomôcť krízu prežiť a zároveň z nej môže vyjsť ako víťaz vo svojom segmente.
Daniela Marušková
CMO
ui42
Silno verím tomu, že obdobie edukovania klientov v takej očividnej téme máme za sebou. Naopak, veľmi sa teším, že sa nám darí rozvíjať debaty s klientmi práve opačným smerom, keď sa z malých spoluprác a čisto výkonnostných kampaní dostávame k naozaj strategickým partnerstvám, vlastnému contentu, vytvárame kreatívne koncepty aj dlhodobé brandové kampane. To je smer, na ktorý sme naskočili. Takže nie, nikoho nemusíme presviedčať.
Lenka Jesenáková
NewBiz & Strategy Lead
Zenith
Určite sa nesnažíme klientov presviedčať či strašiť, ale skôr argumentovať a vytvárať istoty. Argumentov máme viac než dosť – inšpirujeme sa teoretickými poznatkami od uznávaných svetových marketingových expertov a tento evidence based prístup následne prenášame do slovenskej reality (MMM štúdie, lokalizácia metriky attention). Nie vždy sa stretneme s pochopením, ale čoraz viac klientov sa obzerá pri vyhodnocovaní efektov ďalej ako len za jeden kvartál, takže to je pozitívny signál.
Eri...Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.