StoryEditor

ADMA NÁZOR: Dobre nastavený marketing pomôže krízu nielen prežiť, ale aj vyjsť z nej ako víťaz

13.05.2025, 09:26
  • Expertov združených v ADMA sme sa pýtali na starú známu dilemu: Je marketing výdavok alebo investícia?
  • Ako presviedčate vašich klientov, aby neprestávali komunikovať, ale, naopak, aj v zlých časoch pokračovali v komunikácii?
  • Peter Šurín z Elite/Moday Lovers prirovnáva, že škrtať marketing počas krízy je ako šetriť na padáku počas pádu.
  • Erik Rak z DIGILINE radí, že efektívnosť kampaní zvyšujú inovatívne nástroje, pokročilé dátové cielenia a nové komunikačné kanály.
  • Katarína Prikler z Mullen Lowe GGK hovorí, že reálne očakávania je možné nastaviť na základe prieskumov a benchmarkov.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.
image

Martina Hrmová

Martina Hrmová
Account Director & SEO Consultant
Invelity

Marketing má klientovi priniesť obrat, rast, zisk, náskok nad konkurenciou, zvyšovanie dôveryhodnosti značky a podobne. V ťažkých a neistých časoch na trhu je pochopiteľné, že firmy majú potrebu šetriť. Marketing nie je určite len výdavok, je to strategická investícia. Redukcia rozpočtu môže ohroziť dlhodobú pozíciu na trhu. Správne a efektívne nastavené kampane a marketingová stratégia môže klientovi pomôcť krízu prežiť a zároveň z nej môže vyjsť ako víťaz vo svojom segmente.

image

Daniela Marušková

Daniela Marušková
CMO
ui42

Silno verím tomu, že obdobie edukovania klientov v takej očividnej téme máme za sebou. Naopak, veľmi sa teším, že sa nám darí rozvíjať debaty s klientmi práve opačným smerom, keď sa z malých spoluprác a čisto výkonnostných kampaní dostávame k naozaj strategickým partnerstvám, vlastnému contentu, vytvárame kreatívne koncepty aj dlhodobé brandové kampane. To je smer, na ktorý sme naskočili. Takže nie, nikoho nemusíme presviedčať.

image

Lenka Jesenáková

Lenka Jesenáková
NewBiz & Strategy Lead
Zenith

Určite sa nesnažíme klientov presviedčať či strašiť, ale skôr argumentovať a vytvárať istoty. Argumentov máme viac než dosť – inšpirujeme sa teoretickými poznatkami od uznávaných svetových marketingových expertov a tento evidence based prístup následne prenášame do slovenskej reality (MMM štúdie, lokalizácia metriky attention). Nie vždy sa stretneme s pochopením, ale čoraz viac klientov sa obzerá pri vyhodnocovaní efektov ďalej ako len za jeden kvartál, takže to je pozitívny signál.

image

Erik Rak, Digiline

Eri...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-30 09:18:11 - Feat.: 0 - Title: ADMA otvára brány novým členským agentúram 02 - Modified: 2025-04-28 06:38:03 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: UGC ako tajná zbraň na posilnenie značky s publikom 03 - Modified: 2025-03-11 11:26:16 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Transakčná daň predraží nákup reklamy o tisíce eur 04 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete? 05 - Modified: 2025-01-15 10:11:12 - Feat.: 0 - Title: ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok 06 - Modified: 2024-12-05 09:12:32 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 14:27