StoryEditor

METRO v novej kampani servíruje kvalitnú porciu času

30.03.2023, 12:12
Autor:
redred

Kampaň pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

 V reštaurácii je spokojnosť zákazníka vždy na prvom mieste. Aj preto je práca v kuchyni náročná a personál je často pod tlakom. S riešením pre všetkých kuchárov a majiteľov reštaurácií prichádza veľkoobchodná sieť METRO v jej novom spote z dielne MUW Saatchi & Saatchi.

„METRO už dlhodobo prináša zákazníkom sortiment, ktorý im pomáha v rozvíjaní gastrobiznisu. Radou produktov METRO Chef sa snažíme našim zákazníkom cestu k úspechu čo najviac uľahčiť, a preto neustále prichádzame s výrobkami, ktoré im v tom pomôžu,“ povedala Zuzana Mózesová, marketingová manažérka spoločnosti METRO.

Vďaka produktom METRO Chef už reštaurácie nemusia robiť kompromis medzi časom a kvalitou pripraveného jedla. Odpadne zbytočná práca s krájaním, šúpaním či porciovaním a každá kuchyňa získa okrem kvalitných surovín aj priestor, ktorý môžu kuchári využiť na to, čo je najdôležitejšie – samotné varenie.

Vojto Artz, šéfkuchár METRO: 

„METRO Chef ponúka vysoko kvalitné potraviny, ktoré spĺňajú tie najprísnejšie požiadavky modernej gastronómie. Pre kuchárov sú najdôležitejšie kvalita, čas a peniaze a na toto všetko sa pri nich môžeme spoľahnúť.“

„Práve čas je pri príprave jedla najdôležitejšou ingredienciou a v konečnom dôsledku vedie k vyšším tržbám a hlavne k spokojným zákazníkom. Rozhodli sme sa preto v spote tento benefit dramatizovať a ukázať kuchára, ktorý vďaka ingredienciám od METRO Chef v krátkom čase pripraví dokonalé jedlo,“ hovorí kreatívny riaditeľ Peter Rajčák.

Agentúra v spolupráci s produkčným štúdiom Revers Films využíva v spote špeciálne efekty spomalených záberov, ktoré ukazujú kontrast medzi kuchármi, ktorí nestíhajú porciovať či krájať ingrediencie, a kuchárom, ktorý má oproti nim výhodu – využíva produkty METRO Chef.

Kampaň bude okrem TV a onlinu nasadená aj v outdoore, na sociálnych sieťach či v rádiu.

Vizitka kampane:

Creative Director: Peter Rajčák

Art Director: Alexander Shuvalov, Adrián Juriga

Copywriter: Radimír Mihaylov, Peter Rajčák, Martin Krafčík

Strategy Director: Kamil Charvát

Unit Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Karolína Čuková

Režisér: Robert Hloz

Produkcia: Revers Films

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 03 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 04 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 05 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 16:38