StoryEditor

Isadore predstavuje nové logo, identitu a viaceré zmeny

20.03.2023, 14:02
Autor:
redred

Autormi nového loga a identity značky je štúdio Andrej&Andrej. Tieto úpravy sú súčasťou väčších zmien a plánov značky.

Isadore je slovenská značka cyklooblečenia, ktorej zakladatelia sú bývalí profesionálni cyklisti bratia Martin a Peter Velitsovci. Isadore predáva cez svoj web svoje produkty do viac ako 50 krajín sveta.

Isadore rebranding

“Výmena loga, s tým spojená úprava identity a zásadné prepracovanie hlavných produktov. Toto sú jedny z väčších zmien, ktorými v Isadore momentálne prechádzame. Pracovali sme na nich väčšinu uplynulého roka, ktorý bol pre naše industry jedným z tých náročnejších. Tento fakt akceleroval úkony, ku ktorým by sme inak asi nepristupovali tak razantne, v takom množstve a intenzite. V každom prípade sme na tieto zmeny hrdí a veľmi radi, že vďaka nim sa nám opäť rozšíril okruh talentovaných ľudí, s ktorými máme možnosť na Isadore pracovať” vysvetľuje Martin Velits, bývalý profi cyklista, spoluzakladteľ značky Isadore a Head of Product.

Pri úprave vizuálneho prejavu značky Isadore hľadal evolúciu pred revolúciou. K zmene loga viedlo viacero dôvodov. Predošlé kaligrafické logo malo objektívne limity - písmenká boli spojené tenkými linkami, takže keď sa natiahli na oblečení, logo bolo zdeformované a tenké spoje sa viac opotrebovávali. Logo bolo vizuálne ťažšie, takže na produktoch muselo byť menšie a značka prichádzala o veľmi dôležitý a najviac viditeľný nosič. V komunikácii sa zároveň ťažšie kombinovalo s inými grafickými prvkami či fontami, takže celkový prejav značky musel byť viac konzervatívny.

Nové logo a identita má za úlohu priniesť lepšiu konzistenciu od najmenšieho štítku na drese, cez komunikáciu až po identifikáciu okoloidúceho dresu na ceste pri jazde.

image

Isadore

“Vizuálna identita je inšpirovaná cyklistikou – konkrétne pri jazde v pelotóne, v ktorom sa snažia cyklisti držať vzájomné tempo a rovnaký rozostup medzi sebou. Princíp rozostupov sa používa v logotype a vizuálnej identite vďaka medzi písmenovým medzerám. To umožnuje variabilne pracovať a prisposobovať sa rozmanitému obsahu, špecifickému použitiu na dizajnoch dresov a elastických materiáloch.” popisuje spoluautor identity Andrej Barčak.

Obrovskou výhodou nového loga je sloboda a funkčnosť. I keď je na samotných produktoch menšie, po oblečení sa elasticky zväčší, avšak stále je zachovaný jeho tvar a estetika.

image

Isadore

 

Kredity:

Autori identity: Andrej&Andrej, https://www.andrejandrej.com/

Klient: Isadore, https://isadore.com/

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:44