StoryEditor

Telekom prichádza s novou kampaňou. Ukazuje v nej ďalší odtieň rešpektu

20.03.2023, 13:23
Autor:
redred

"Chceli sme ukázať, že rešpekt môže prameniť aj z maličkostí, ktoré robíme pre druhých,“ hovorí o spote Ivana Polohová z MUW Saatchi & Saatchi.

Značka nedávno odštartovala svoj nový komunikačný koncept #Rešpekt imidžovou kampaňou, spolu s novým claimom Pre všetko, čo nás spája. S kým spája nová Magio TV automechanika, sa dozviete vo videu.

„Magio TV už dlhodobo prináša našim zákazníkom najlepší výber programov. V tejto kampani bolo naším cieľom okrem toho ukázať, že si môžu svoj obľúbený program pozrieť kdekoľvek a kedykoľvek. Veríme, že si v nej diváci všetkých generácií nájdu svoj obľúbený program. Keď to navyše bude niečo, čo ich dokáže spájať, je to ešte krajšie,“ približuje Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekom.

Telekom príbehom o mechanikovi a futbalovom fanúšikovi, z ktorého sa vykľuje dobrovoľník v domove seniorov, ukazuje, že téma rešpektu je široká a dá sa na ňu pozrieť z mnohých uhlov. Kým v úvodnej kampani operátor načrtol témy, ktoré ľudí rozdeľujú, v tej nadväzujúcej to trochu odľahčil: „Veríme, že téma osamelých seniorov je v kontexte rešpektu veľmi dôležitá. Ľudí by sme chceli týmto príbehom inšpirovať a ukázať im, že rešpekt môže prameniť aj z maličkostí, ktoré robíme pre druhých,“ hovorí o spote Ivana Polohová z MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň štartuje 40-sekundovým TV spotom, ktorý sa natáčal vo viacerých bratislavských lokalitách. O réžiu sa postaral Marek Partyš a produkciu Protos Productions. Spot uvidíte v rôznych zostrihoch v online prostredí a dopĺňať ho bude kľúčový vizuál, ktorý nafotil Jakub Klimo. Samozrejmosťou je aj komunikácia v predajniach či na sociálnych sieťach, ktorá zákazníkom predstaví všetky benefity novej Magio TV.

image

Telekom kampaň

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Klaudia Linkeschová, Ondro Mikuš

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Sabina Lukáčová, Ivana Viteková, Juraj Chmel

Art Director: Veronika Holaňová, Matej Ježko

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Zuzana Havranová

Strategy Planner: Kamil Charvát

Réžia a strih: Marek Partyš

Kamera: Marián Ontko

Produkcia: Protos Productions

Fotografia: Jakub Klimo

Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 20:05