StoryEditor

Riaditeľ Joj Šport: Plán sme splnili do bodky, výsledkom sú spokojní diváci

29.11.2022, 00:00
  • V DNA máme podporu slovenského športu, hovorí Roman Neuschl pre prílohu Stratégií Športový marketing.
  • Štyristo domácich, šesťsto zahraničných živých prenosov v celkovom trvaní vyše 4-tisíc hodín. To je bilancia ročného pôsobenia televízie JOJ Šport.
  • Ako sa darí televízii obchodne, dokáže presvedčiť zadávateľov, že šport je dobrý produkt? 
  • Aký zmysel im dáva vysielanie prenosov z "malých" športov? 
  • Celý rozhovor si môžete prečítať aj v prílohe Stratégií Športový marketing. 

Je to už rok, čo ste spustili novú športovú televíznu stanicu JOJ Šport. Naplnila vaše očakávania?

 

Od začiatku vysielania JOJ Športu sme mali na zreteli našu víziu a koncept, ktoré sme dokázali v priebehu uplynulého roka systematicky rozvíjať. Vedeli sme a vieme, že pripravujeme dlhodobo udržateľný športový koncept, ktorý bude mať pod plnou kontrolou produkciu športových programov, licencie, vzťahy so športovými zväzmi a hlavne, bude sa focusovať na prezentáciu slovenských športovcov v domácich a zahraničných ligách. Okrem živých športových prenosov vysielame aj publicistické relácie, v ktorých vytvárame priestor športovcom, ligám, športovým talentom a aj menšinovému športu. Dnes máme vo vysielaní všetky produkty, ktoré sme si určili ako základné atribúty vysielania, intenzívne sa venujeme podpore talentov a v týchto dňoch koncipujeme predikt vysielania na roky 2026 – 2030. Z tohto hľadiska môžem povedať, že sme do bodky naplnili náš plán na prvý rok. Naše očakávania a ich naplnenie sa odrážajú v diváckej spokojnosti a v našom prípade aj v spokojnosti licenzorov a športových zväzov, ktorých športy prezentujeme a vysielame. Spätná väzba od nich je veľmi pozitívna.

 

Na začiatku ste od divákov čelili kritike pre nižšie pokrytie. Niektorí operátori nemali JOJ Šport v ponuke. Aká je situácia dnes?

JOJ Šport je dnes dostupný takmer pre 90 percent divákov na Slovensku, sme v distribúcii všetkých veľkých operátorov. Na úvod sme síce chýbali v ponuke jedného veľkého operátora, no situácia sa vyriešila v prvom kvartáli tohto roka a odvtedy si JOJ Šport môže pozrieť drvivá väčšina slovenských divákov.

 

Ktorý program bol najsledovanejším?

Divácky najžiadanejšie sú jednoznačne preteky Petry Vlhovej a bratov Žampovcov,

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-26 07:24:32 - Feat.: 0 - Title: Martin Heržo: Tlak na výrobu a vypredanosť reklamného priestoru vybalansujete len infláciou 02 - Modified: 2022-11-28 12:50:39 - Feat.: 0 - Title: Farma drží divákov, finále Talentu sa trápilo a nedeľa v znamení súboja Pečie celé Slovensko a šou Vila Rozborila
01 - Modified: 2023-07-12 13:38:04 - Feat.: - Title: Roman Neuschl: Na JOJ Šport získal slovenský šport svoju oporu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 08:59