365 a Hype štartujú spoluprácu
StoryEditor

Hype a 365.bank štartujú spoluprácu: Tešíme sa, ako vyhajpujeme komunikáciu na sociálnych sieťach na vyšší level

23.11.2022, 08:36
Autor:
redred

Do spolupráce vstupuje Hype s úlohou efektívne uchopiť a rozvinúť existujúcu social media stratégiu klienta a adaptovať v nej najnovšie trendy sociálnych sietí.

„365.bank je moderná, otvorená banka s vlastným názorom, ktorá pre svojich klientov prináša to najlepšie z digitálneho a fyzického sveta,“ hovorí Managing Director agentúry Hype, Peter Šandor.

„Tešíme sa, že 365 banke môžeme pomôcť s tým, čo zas najlepšie robíme my – s príťažlivou social media komunikáciou a kreatívnym rozvíjaním nových digitálnych trendov.“

S cieľom nájsť skúseného partnera hľadala v tendri 365-ka novú social agentúru, ktorá jej pomôže s rozvojom stratégie komunikácie na sociálnych sieťach a prinesie nový pohľad na obsah a kreatívu.

„Efektívna komunikačná stratégia na sociálnych sieťach je pre nás dôležitým faktorom pre ďalší rozvoj značky. Agentúra Hype sa najlepšie stotožnila s našou stratégiou, porozumela komunikácii značky a jej ďalšiemu smerovaniu. Spojenie kreativity, skúseností a prehľad v trendoch nás presvedčili o výbere víťaznej agentúry, čo podporila, aj vzájomná chémia a osobné naladenie tímu.

Spustením novej spolupráce máme ambíciu prinášať na naše sociálne siete komunikáciu s pridanou hodnotou pre klientov. Pri tvorbe komunikácie naďalej pokračujeme v podpore znalosti značky a filozofie priateľskej banky, ktorú ako jednu z našich kľúčových hodnôt umocňuje aj neformálny tone of voice. Tešíme sa, ako spoločne s novou agentúrou vyhajpujeme našu komunikáciu na sociálnych sieťach na ešte vyšší level“, povedala Katarína Dubeňová, manažérka sociálnych sietí v 365.bank.

 

Dôležitou súčasťou spolupráce je okrem vytvárania zaujímavého obsahu pre prirodzené zapojenie publika takisto community management pre 365 banku a pre Poštovú banku. Agentúra Hype vyhrala tender ešte počas leta, komunikácia štartuje na prelome novembra a decembra.

 

 

 

01 - Modified: 2022-11-22 14:31:19 - Feat.: 0 - Title: Zuzana Ďurčeková odchádza z MADE BY VACULIK. Na poste CEO ju nahradí skúsený marketér 02 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO
01 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 02 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 03 - Modified: 2023-10-30 10:33:14 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania 04 - Modified: 2023-10-24 09:24:38 - Feat.: - Title: Pri personalizácii je doležitá efektívna komunikácia so zákazníkmi (Anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 19:06