StoryEditor

Tatra banka predstavuje novú kampaň. Okrem technológií v nej hovorí aj o umení a vzdelaní

26.08.2020, 09:23
Autor:
redred
Kreatívu pripravila agentúra MADE BY VACULIK.

Tatra banka je inovačný líder na Slovensku a keďže sa inováciám venuje systematicky a dlhodobo, získala od renomovaného magazínu Global Finance titul Najinovatívnejšia digitálna banka na svete. Vo svojej najnovšej kampani však nehovorí len o inováciách.

„Dlhodobo sa snažíme o to, aby náš príspevok do spoločnosti presahoval hranice bankového biznisu. Umenie a vzdelávanie spoločne s našou digitálnou podstatou sa stávajú integrovaným zmyslom našej existencie. Veríme, že v tejto triáde dokážeme prispieť k tomu, aby svet, v ktorom žijeme, bol lepší a kultivovanejší,” vyjadril sa Michal Liday, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky.

Ako vysvetľuje Milada Halová, riaditeľka odboru brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka: „Úspešné a zrelé značky majú v rovnováhe hemisféry, ktoré používajú na to, aby konali aj tvorili. Podobne, ako funguje dokonalý ľudský mozog. Ľavá hemisféra je zodpovedná za logiku, analytiku, myslenie, racionálnosť a kontrolu. Pravá je zodpovedná za kreativitu, emócie a intuíciu. Ľavú hemisféru našej spoločnosti tvoria inovácie a digitálne riešenia. Naša pravá hemisféra je definovaná dlhodobým prepojením našej značky s témami vzdelávania a umenia. Prepájame inovatívnu osobnosť Tatra banky s témami, ktoré nás definujú a sú blízke aj svetu našich klientov. Podporu umenia, vzdelávania a technológií máme vo svojej DNA, cítime to veľmi prirodzene. Radi by sme spoluvytvárali spoločnosť, ktorá je nielen podnikateľsky správna, ale aj hodnotovo cenná.”

Umenie má dôležité miesto v našich životoch, pretože prináša krásu a inšpiráciu. Inovácie a technológie zabezpečujú pokrok a vzdelanie prináša múdrosť a inteligenciu súčasným aj budúcim generáciám. Tatra banka prepája tieto svety, pretože verí, že spoluvytvárajú novú inteligentnú budúcnosť.

Novú kampaň Tatra banky pripravila agentúra MADE BY VACULIK.

Tatra banka

Vizitka kampane: 

Klient: Tatra banka – Milada Halová, Karin Uličná, Petra Laskovová, Ondrej Slivka
Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Milan Bielik
Art director: Michal Nagy
Account manager: Blanka Stručka Blahová
Strategy director: Adam Horecký

Production: Boogie films
Director: Maxmilian Turek
Dop: David Hofmann
Strih: Marek Královský
Hudba Karel Havlíček
Executive producer: Jan Hrubec
Producer: Laura Figurová
Production manager: Mai Lan Nguyen
Production coordinator: Bára Krečmerová
Production assistant: Elisabeth Eloy
Location manager: Jan Beran/lokacni.cz
1st AD: David Jančar
Making of video: Matěj Třešňák
Focus puller: Pavel Dostál
Motion control operator: Radek Škudrna
Gaffer: Dan Kvarda
Grip: Luděk Hynek
Wardrobe stylist: Lenka Kermes
Make up artist: Ivana Tokárska
Production designer: Vojta Kalecký/top__services
Postproduction house: UPP
Casting director: Dina Malá

01 - Modified: 2019-12-19 15:16:45 - Feat.: 0 - Title: Na platobných kartách Tatra banky budú po novom diela moderných umelcov. 02 - Modified: 2020-04-17 08:21:32 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka aj Raiffeisen banka s kreatívnou posilou THIS IS LOCCO 03 - Modified: 2020-06-26 08:00:18 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka predstavila prvú digitálnu osobnosť Slovenska, Bejby Blue 04 - Modified: 2020-07-01 15:08:50 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka posilní svoju externú komunikáciu
01 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 02 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-29 15:25:11 - Feat.: - Title: Tatra banka pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku s influencerkou Bejby Blue 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 08:32