StoryEditor

Aký je marketing budúcich županov

18.10.2017, 22:59
Bratislavskí kandidáti pochopili význam sociálnych sietí. Svoju pozornosť sústreďujú aj na bilbordy a event marketing.

Už o dva týždne, 4. novembra, si budeme môcť zvoliť županov. Len v bratislavskej župe kandiduje celkovo 18 záujemcov. Podľa aktuálneho prieskumu, ktorý robila agentúra Focus pre denník Nový Čas, najväčšie šance stať sa županom v Bratislavskom kraji majú Milan Ftáčnik, Rudolf Kusý, Pavol Frešo a Juraj Droba. Podľa prieskumu, ktorý agentúra urobila medzi 28. septembrom a 6. októbrom, by Ftáčnikavolilo 25,5 percenta voličov, Kusého 19 percent, Freša 16,4 percenta a Drobu 14,1 percenta opýtaných. Ako sme už spomínali, kandidátov je viac a nachádzajú
sa medzi nimi aj také mená ako Daniel Krajcer či Martin Jakubec. I keď jednotliví záujemcovia sa snažia upútať pozornosť a presvedčiť voličov minimálne od leta, kampaň vrcholí práve teraz. Pre viacerých sa stalo najlepšou
platformou na komunikáciu onlinové prostredie v kombinácii s bilbordmi a osobnými stretnutiami s potenciálnymi voličmi.
Čo je celkom logické využitie...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-03 09:40:54 - Feat.: - Title: Seniori sa cítia podceňovaní, mladí chcú žiť zdravšie. Vyplýva to z prieskumu oh my DOT a Ipsos 02 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 03 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt 04 - Modified: 2023-08-17 07:54:55 - Feat.: - Title: Hovorkyňa, pri ktorej sa za 7 rokov vystriedalo 7 ministrov: Bolo to zaujímavé, ale politiku neriešim 05 - Modified: 2023-09-08 15:21:54 - Feat.: - Title: Čo znamenajú emotikony v komunikácii? Každá generácia ich vníma inak
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:31