Mio Valušek Associate Creative director Istropolitana Ogilvy
StoryEditor

Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli

  • Backstage z májového Hodnotenia poroty píše Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Mio Valúšek.
  • Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO. 
  • Najviac bodov získala práca Nespokojný kamionista Ďusi pre Kaufland. 
  • Rekordérom Hodnotenia zostáva online film agentúry Mannschaft pre OZ Vagus. 

Opäť sa raz ukázalo, že keď viackrát vystrelíš, máš jednoducho väčšiu šancu dať viac „gólov“. A v prípade agentúry THIS IS LOCCO tak ostatných zase prevalcovať množstvom prihlásených prác, vyhrať v bodovaní a stať sa agentúrou mesiaca. Celkovo však bola cítiť nielen chudobnosť v pestrosti, ale aj v počte prác od iných agentúr.

V tomto článku nájdete kompletné poradie v jednotlivých kategóriách: 

image

Hodnotenie Stratégií v máji: Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO

A niekedy boli kategórie iba s jednou prácou alebo LOCCO súperilo takmer iba samo so sebou. Myslím si, že aj práve preto sa nám po zhodnotení všetkých kategórií nepodarilo jednoznačne nájsť výnimočnú prácu a povedať si to „wooow, tak toto je aká šupa...“

Napriek tomu však svojou originálnosťou, vyrobiť v spolupráci s dizajnérkou mikinu šitú pre gamerov, vynikla práca Armour od lekárne Dr.Max. Super nápad a aktivita v rámci Level Up Your Game, no práca si podľa mňa zaslúži viac vybrúsiť „caseko“ či lepšie ho vystavať na insighte „zdravotných“ potrieb gamerov, ktoré vlastne mikina má reprezentovať, potom to bude fakt „Banger“.

V rámci filmu rezonoval aj produktový spot pre nový horkejší Zlatý Bažant 12. Tu sa vyzdvihlo svižné tempo a odvaha poukázať na slabiny staršej receptúry, no niektorým chýbal originálnejší príbeh či práve väčšia odvaha v samotnej exekúcii.

Čo by to bol za hokejový mesiac bez spotov pre Kaufland, HEH. Tak, tak, aj Kaufland získal nejaké bodíky so svojou sériou hokejových reklám, hlavne ten s trénerom – jednoduché a celkom vtipné napojenie na produkt. Podobne tak vyvolalo úsmev aj ďalšie kauflanďácke video s kamionistom, tiež príjemne natočené a trefné. Trochu rozporuplný bol, naopak, spot s detskými kovbojmi opäť pre Kaufland, keď síce niektorým z nás trochu unikla pointa, prečo práve taký prepoužívaný štýl westernu (O. K., cielené na dospelých), no niektorí ju, naopak, ocenili.

Diskusiu vyvolal aj #Rešpekt citylight pre Telekom, ktorý svojím live streamom a trefnými otázkami parádne interagoval s okoloidúcimi, bohužiaľ však podobnú prácu s názvom AVON-zrkadlo mala Istropolitana Ogilvy v roku 2011, čím citylight od SAATCHIkovcov stratil na bodoch. Stáva sa.

Celkovo to bol pre nás skôr priemernejší mesiac, či už v rámci kampane, printu či filmu. Dúfam však, že ten budúci bude lepší tak v počte prác, ako aj množstve agentúr. Tak poďme a konkurujme LOCCU!

01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 03 - Modified: 2023-06-02 11:53:25 - Feat.: 0 - Title: Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca 04 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: 0 - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 05 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:20