StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 02 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 03 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 04 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov 05 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 05:42