StoryEditor

V Digital Influencer sme našli prácu mesiaca: Well done, odkazuje Peter Šurín

03.03.2023, 14:23

Najlepšie hodnotené práce pochádzajú z dielne Istropolitana Ogilvy. 

Agentúra Istropolitana Ogilvy pre bezpečnosť mladých vodičov hackla slávnu násilnú hru. A to dokonca v spolupráci s políciou Slovenskej republiky. Výsledkom je nielen skvelý počin, ale aj víťazstvo v Hodnotení Stratégií v kategórii Digital Influencer marketing. 

 

image

Tomáš Mladý
Digital Lead
STARMEDIA

Tomáš Mladý

Digital Lead
Starmedia

Je potešujúce vidieť, že aj klient, na prvý pohľad menej atraktívny pre mladšiu cieľovú skupinu, sa odvážil využiť gaming/streaming environment. Tu sa toto publikum nachádza v hojnom počte, a môže mu odovzdať message dobre stráviteľnou formou.

 

image

Peter Šurín
Creative & Strategy Director
Elite/Monday Lovers

Peter Šurín

Creative Strategist
Elite – Monday Lovers

Využitie livestreamov gamerov na prezentáciu značiek nie je vo svete nič nové, ale na Slovensku sa tohto silného formátu agentúry a klienti nevedia chopiť. V tomto prípade sa agentúre podarilo nájsť vhodného klienta, problém aj cieľovú skupinu, ktorá je pre daný formát natívna. A to všetko s dobrým úmyslom. Well done.

 

Tu je kompletný rebríček pre kategóriu Digital Influencer marketing: 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 34% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 13:55:06 - Feat.: - Title: Petra Novotná: Názorový altruizmus 02 - Modified: 2024-02-28 15:34:06 - Feat.: - Title: Slovenský Červený kríž predstavuje muža, ktorý ho nepodporí 03 - Modified: 2024-02-27 12:59:56 - Feat.: - Title: Dáša Juríková: Korporátne občianstvo 04 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky 05 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:24