Pred otvorením olympijských hier 2024 v Paríži rozbehla Toyota propagačnú kampaň k hrám tým, že na sociálnych sieťach zverejnila inšpiratívne „rozlúčkové“ video.
Šesťdesiatsekundová srdcovka pochádza od automobilky, ktorá je od roku 2017 olympijským sponzorom najvyššej úrovne a vynaložila na ňu údajne 835 miliónov dolárov. Žiaľ, po viac ako mesiaci online nemala očarujúca montáž na oficiálnom kanáli Toyoty na YouTube ani 6 000 pozretí. Na porovnanie, to je počet á...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-08-07 07:28:09 - Feat.: - Title: Toyota doplatila na americké clá, zisk jej klesol o tretinu
02 - Modified: 2025-07-30 09:42:13 - Feat.: - Title: Produkcia a predaj Toyoty dosiahli rekordné maximá, automobilke pomohol silný dopyt po hybridoch
03 - Modified: 2025-06-26 09:20:10 - Feat.: - Title: Legendárny mastodont od Toyoty dostáva úplne nový pohon. Kúpite ho aj na Slovensku
04 - Modified: 2025-06-04 09:11:51 - Feat.: - Title: Toyota, ktorá chce zachrániť segment? Tento model je prvým vozidlom svojho druhu
05 - Modified: 2025-05-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Toyota odhalila trojicu noviniek: moderné technológie spája s úsporou i praktickosťou