Anton Marcinčin – ekonóm a bývalý splnomocnenec vlády SR pre podporu najmenej rozvinutých okresov FOTO: HN/Peter Mayer
StoryEditor

Diaľnice už má hocikto, kopírujme!

23.05.2023, 00:00
  • Priznať si, že starý rozvojový model založený na lacnej a (počas komunizmu) vzdelanej pracovnej sile, privatizácii, zahraničných investoroch a odkladaní verejných investícií nefunguje.
  • Po prvé, infraštruktúry nevieme stavať, a po druhé, infraštruktúru má hociktorý iný štát – a lepšiu.
  • Začať skutočne využívať eurofondy namiesto hrania sa na to, že ich využívame.

Mali by sme so sebou začať niečo robiť. Ako hovorí jeden odborník na zahraničnú politiku, nečakať, kým nás niekto obsadí a trochu nás zorganizuje. Mali by sme nakopnúť našu ekonomiku. Priznať si, že starý rozvojový model založený na lacnej a (počas komunizmu) vzdelanej pracovnej sile, privatizácii, zahraničných investoroch a odkladaní verejných investícií nefunguje.

Zhodnúť sa, že potrebujeme nový, sofistikovanejší model, založen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-17 16:18:24 - Feat.: - Title: Na D1 pred Bratislavou platí znížená rýchlosť a zúžené jazdné pruhy 02 - Modified: 2024-03-14 13:59:00 - Feat.: - Title: Motoristi pozor: kvôli búraniu mosta bude počas víkendu uzatvorená diaľnica D1 pri Bratislave 03 - Modified: 2024-02-02 17:55:01 - Feat.: - Title: Český TollNet a slovenský Skytoll uspeli v tendri na elektronické mýto v Chorvátsku 04 - Modified: 2024-01-26 11:19:56 - Feat.: - Title: Diaľničiari tento rok zvyšujú investície do opráv mostov na Slovensku 05 - Modified: 2024-01-01 18:20:00 - Feat.: - Title: Stavba na megakrižovatke D1/D4 sa rozbehne aj s obmedzeniami. Pozrite sa, ako vyzerá plán stavebných prác
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
10. apríl 2024 04:03