StoryEditor

Vyznať sa vo financiách je jednoduché ako lusk, hovorí Simplea vo svojej novej kampani

03.07.2023, 00:00

Finančná skupina Simplea spustila 1. júla marketingovú kampaň s názvom Mať svoje financie pod kontrolou je takto jednoduché. Leitmotívom kampane je lusknutie prstov symbolizujúce jednoduchosť a ľahkosť. Cieľom kampane je ľuďom priblížiť unikátnu poradenskú službu Simplea. V prvej fáze – počas leta – bude prebiehať v televízii a v online priestore, na jeseň aj na billboardoch. Kampaň je výsledkom spolupráce s agentúrou daren & curtis.

Finančná skupina Simplea je už dva roky významným hráčom na poli finančného poradenstva, a tak nastal čas ešte viac priblížiť značku skupiny Simplea a jej jedinečnú poradenskú službu verejnosti. „Veríme, že si každý zaslúži rozumieť svojim financiám. Aj v neistých časoch chceme dať ľuďom istotu, že im s financiami poradíme dobre a že sa na naše služby, procesy a systémy môžu spoľahnúť,“ povedal Tibor Boťánek, generálny riaditeľ finančnej skupiny Simplea a dodal, že finanční konzultanti Simplea pripravujú klientom finančný plán na mieru podľa ich aktuálnych i budúcich životných plánov a vyberajú pre nich vždy tie najlepšie produkty.

 

Investujte a ochráňte svoje peniaze pred infláciou.

 

 

Kreatívny koncept kampane pochádza z dielne agentúry daren & curtis. „Hlavný motív – lusknutie  prstami – má evokovať fakt, že vyznať sa vo svojich financiách je s podporou finančného konzultanta Simplea jednoduché ako lusk,“ vysvetlil Robert Chmelař, marketingový riaditeľ českej finančnej skupiny Partners, ktorá je materskou spoločnosťou Simplea a lídrom v oblasti financií na českom trhu. V duchu jednoduchosti je navrhnutý aj vizuálny štýl, ktorý kladie dôraz najmä na logo a charakteristickú tyrkysovú farbu spoločnosti.

Cieľom kampane je predovšetkým zvýšiť povedomie o značke Simplea a predstaviť verejnosti jej jedinečné finančné služby prostredníctvom televízneho spotu, online bannerovej kampane a série vzdelávacích videí na sociálnych sieťach. Neoddeliteľnou súčasťou kampane je aj PR, resp. obsahová komunikácia zameraná na vzdelávanie a skutočné príbehy klientov.

Sponzorský odkaz bude v televízii vysielaný počas celého júla na staniciach skupiny Markíza (70 % na Markíze a po 10 % na Krimi, Dajto a Doma) z toho až 60 % v hlavnom vysielacom čase. Júlovú vlnu uvidí aspoň raz 54 % cieľovej skupiny, trikrát a viac ju uvidí 35 % z nej. S podobnou intenzitou sa Simplea do televízie vráti opäť v septembri, kedy pribudnú aj billboardy s rovnakým posolstvom. Na jeseň by tak mal značku Simplea poznať každý. Online kampaň bude prebiehať nepretržite až do konca roka všade – od vyhľadávania až po sociálne siete Facebook, Instagram a LinkedIn. Kreatívny koncept pracuje so špecifikom daného umiestnenia. Napríklad YouTube reklama využíva fakt, že pri jej zobrazení každý sleduje pravý dolný roh a počíta sekundy, kedy bude môcť reklamu preskočiť. Preto je hlavné posolstvo umiestnené práve tam.

Kampaň je rozšírená o motív s názvom Mať vlastnú finančnú pobočku je takto jednoduché, ktorý predstaví osvedčený biznisový model spoločnosti Simplea. „Skupina Simplea prináša ľuďom, ktorí chcú rozbehnúť vlastné podnikanie, overený franšízový koncept finančných pobočiek. V priebehu posledných 10 rokov sa osvedčil v Českej republike, kde už úspešne funguje 150 pobočiek ponúkajúcich ľuďom desiatky finančných produktov aj v menších mestách. Tento koncept teraz rozvíjame aj na Slovensku, kde do konca roku plánujeme otvoriť 30 pobočiek Simplea Point,“ vysvetlil Tibor Boťánek. Podobne ako v prípade kampane zameranej na klientov, aj túto časť kampane bude okrem billboardov tvoriť bannerová reklama v online priestore. Zároveň ju podporia vzdelávacie videá a články s príbehmi úspešných majiteľov pobočiek. Marketingová kampaň bude zatiaľ prebiehať do konca roka.

image
Simplea

Vizitka kampane Mať svoje financie pod kontrolou je takto jednoduché

 

Klient    SIMPLEA FINANCIAL SERVICES, s. r. o.,  Robert Chmelař
Agentúra                   daren & curtis
Creative Director     Michal Salva
Digital Strategy Teamleader Veronika Liďáková
Digital Marketing Specialist Martina Doričová
Copywriter        Katarína Zacherová
Account Director        Adama Meszároš
Account Manager    Daniel Szitkey
Social Media Manager  Timea Slováková
Graphic Designer     Michal Salva, Marek Šugra
Video Maker     Daniel Gavalier, Lubica Mikušová

                      

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou Simplea a spravodajským portálom Peniaze.sk

menuLevel = 1, menuRoute = hn-special, menuAlias = hn-special, menuRouteLevel0 = hn-special, homepage = false
02. máj 2024 06:29