StoryEditor

Na kľúčovú trať pridajú vagóny

28.02.2017, 23:00
Súkromný dopravca uzavrel so štátom novú dohodu – za rovnaké peniaze bude môcť prepravovať viac cestujúcich.

Štát sa pomeril s RegioJetom. Aspoň na papieri. Po mesiacoch sporov, kto si plní a neplní povinnosti na preťaženej trati medzi Bratislavou a Komárnom, došlo ku kompromisu. Miest pre cestujúcich bude vo vlakoch viac, ale štát bude platiť RegioJetu rovnakú sumu.

„V závere minulého roka sa podarilo celú vec posunúť a RegioJet sa s ministerstvom dopravy dohodol na nasadení ďalších štyroch súprav bez toho, aby ministerstvo dopravy muselo zvýšiť platby,“ poveda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. máj 2024 08:00