StoryEditor

Dezerty a bonboniéry doplatili na zákazy vychádzania a návštev

16.05.2021, 00:00
Hlavne prvá vlna koronavírusu zabránila organizovať oslavy.

K rodinným oslavám či rôznym výročiam neodmysliteľne patria obľúbené darčeky Slovákov, bonboniéra či dezert.

Ich predaj však počas minulého roka obmedzila pandémia, keďže ľudia sa nemohli navštevovať, a veľa osláv tak bolo bez tradičnej sladkosti.

„Pandémia a opatrenia s ňou súvisiace ovplyvnili správanie spotrebiteľov. Obmedzili sa príležitosti, keď si ľudia dávajú ako darček bonboniéry. Najviac viditeľné to bolo vlani počas veľkonočných sviatkov,“ hovorí Pavel Vojta, marketingový manažér spoločnosti Storck.

Lockdown znižoval predaje

"Výrobca cukroviniek Storck má pod sebou známe značky dezertov a ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 22:27