Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditor

Vlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny

11.10.2019, 00:00
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.

Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-16 18:50:48 - Feat.: - Title: Vlaková doprava medzi Popradom a Spišskou Novou Vsou je plne obnovená, hlásia železnice 02 - Modified: 2025-05-15 15:15:56 - Feat.: - Title: Výluka vlakov medzi Popradom a Vydrníkom potrvá do piatkového večera 03 - Modified: 2025-05-14 12:42:11 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Sako končí na pozícii šéfa železníc. Nahradí ho Rážova pravá ruka známa v biznise 04 - Modified: 2025-05-14 14:03:25 - Feat.: - Title: Dopravný kolaps. Prasknutý most v Poprade paralyzoval hlavnú trať, vlaky vôbec nepôjdu až do soboty 05 - Modified: 2025-05-13 08:10:26 - Feat.: - Title: Rekonštrukcia trate medzi Fiľakovom a Holišou bude stáť vyše 24 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. máj 2025 21:59