Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditorVlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.
Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-10 23:20:06 - Feat.: - Title: Štátny dopravca chce kúpiť vlaky na batérie za viac ako 100 miliónov. Využitie nájdu pri Nitre či na Záhorí
02 - Modified: 2025-03-08 11:50:50 - Feat.: - Title: Polícia bude dozerať na odklon kamiónov z Prístavného mosta na obchvat, majú využiť diaľnicu
03 - Modified: 2025-03-05 20:25:56 - Feat.: - Title: Opozícia chce v Grécku za zrážku vlakov spred dvoch rokov vysloviť vláde nedôveru
04 - Modified: 2025-03-05 19:26:08 - Feat.: - Title: Prezidenti Slavkovského formátu rokovali o prepojení troch európskych metropol, chcú modernizovať železnicu
05 - Modified: 2025-03-04 10:00:00 - Feat.: - Title: Aktuálny grafikon posilnil medzinárodné vlakové spojenia do Česka, Rakúska a na Ukrajinu