Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditorVlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.
Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-08 09:01:00 - Feat.: - Title: Vodiči pozor, prídu pokuty až do 1 300 eur: Zistite, koľko vás aká chyba môže stáť
02 - Modified: 2025-07-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Spaľováky môžu skončiť skôr: Nechcete elektromobily? Dostanete ich príkazom
03 - Modified: 2025-07-05 11:02:00 - Feat.: - Title: Vlakové trate by mali byť do konca roka pokryté mobilným signálom
04 - Modified: 2025-07-05 07:00:00 - Feat.: - Title: V budúcnosti už v mestách nebudeme môcť odbočiť doľava. Mnohonásobne to zlepší dopravnú situáciu, vysvetľuje odborník
05 - Modified: 2025-07-03 11:41:13 - Feat.: - Title: EÚ investuje 2,8 miliardy do dopravy. Najviac pôjde na modernizáciu železníc, dočká sa aj Slovensko