StoryEditor

Negatívna reklama Lidlu. Kostoly boli chyba

05.09.2017, 00:00
Za retušovanie krížov utŕžil reťazec vlnu kritiky, niektoré osobnosti dokonca vyzvali aj na bojkot značky.

Retušovanie identity a kultúry. To momentálne vyčítajú slovenskí, českí či belgickí zákazníci spoločnosti Lidl. Chýbajúce krížiky na gréckych pravoslávnych chrámoch v letákoch však podľa marketéra nie sú problém. Odborník poukazuje najmä na to, že kostoly reťazec nemal vôbec použiť.


Vyjadrenie svetonázoru
„Myslím si, že sa treba zamyslieť, či je vôbec vhodné náboženské symboly použiť v akejkoľvek komerčnej komunikácii,“ tvrdí odborník na marketing Róbert Slovák. Podľa neho sa celý problém začal, keď sa Lidl rozhodol dať na obaly feta syrov či pistácií pravoslávne kostoly. Malo by to zmysel, ak by sa spoločnosť postavila za to, že je tradičná, kresťansky orientovaná a symboly tam dáva preto, že tým vyjadruje svoj svetonázor....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 02 - Modified: 2025-12-15 15:38:48 - Feat.: - Title: Nemeckí farmári protestovali pred sídlom reťazca Lidl proti nízkym cenám masla 03 - Modified: 2025-12-15 12:03:06 - Feat.: - Title: Kauza nevhodného správania Fera Jokea má dohru. Známy komik prichádza o veľkú reklamnú spoluprácu 04 - Modified: 2025-12-12 08:39:36 - Feat.: - Title: Šalitroš pre HN: Partneri nám ponúkajú IT systémy zadarmo. Vláda to však možno odmietne kvôli biznisu firiem 05 - Modified: 2025-12-11 13:00:00 - Feat.: - Title: Slávna značka trolluje vyznávačov plochej Zeme. Prineste nám dôkaz a my vám dáme celú trojmiliardovú firmu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. december 2025 22:26