StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Investície do nehnuteľností boli ešte pred pár rokmi „in“. Ako je to dnes? 02 - Modified: 2024-05-28 17:00:00 - Feat.: - Title: Kórejčania dostali expresnú zelenú. Na hornú Nitru prinesú stovky nových miest, proces bol nezvyčajne rýchly 03 - Modified: 2024-05-27 17:30:00 - Feat.: - Title: Ekonomického tigra strieda zázrak na Visle. Poliaci berú megainvestície a vzďaľujú sa Slovensku 04 - Modified: 2024-05-27 14:23:12 - Feat.: - Title: Konkuroval automobilkám, brány mu otváral Dzurinda. Samsung za minulosťou zaostáva, no hlási rast 05 - Modified: 2024-05-24 22:14:17 - Feat.: - Title: Žilinu čakajú čoskoro až tri e-modely zo Soulu. Kórejci chcú, aby elektroautá tvorili polovicu ich predajov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. máj 2024 08:32