StoryEditor

Deti, ktoré vychovala nemocnica? Takúto kampaň na 2 % ste ešte nevideli

15.04.2024, 00:00

Malí onkologickí pacienti sa menia na drsných hiphoperov. Ich odlišné svety spojila organizácia Deťom s rakovinou v novej kampani, ktorou chce motivovať na darovanie 2 % z daní.

Nevychovala ich ulica, ale nemocnica

Ťažké detstvo plné drsných príbehov. To je odveký leitmotív všetkých raperov. Ešte viac to však sedí na úplne inú skupinu ľudí – malých onkologických pacientov. Ich život je dokonca ešte drsnejší – nevychovala ich totiž ulica, ale nemocnica. Zaslúžia si náš obdiv, ale potrebujú hlavne našu podporu.

Deti podporuje aj Separ

Súčasťou netradičnej reklamnej kampane je aj známy raper Separ. Do spotu venoval nielen svoju hudbu, ale dokonca si v ňom aj sám zahral. Plánujete tiež osobne navštíviť detskú onkológiu a venovať deťom šatky, ktoré osobne navrhol. Pre Separa nejde o bežnú spoluprácu. O raperovi je známe, že sám bol onkologickým pacientom.

Darujte 2 % organizácii Deťom s rakovinou

Ak vás kampaň zaujala a chcete pomôcť deťom, ktoré vychovala nemocnica, darujte tento rok svoje 2 % z daní organizácii Deťom s rakovinou. Vaše peniaze pomôžu detským pacientom na Klinike detskej hematológie a onkológie Národného ústavu detských chorôb.

Organizáciu vedú rodičia detí, ktoré sa liečili na bratislavskej detskej onkológii. Prešli si s nimi dlhodobou náročnou liečbou, a preto vedia, čo to pre rodiny s takto chorým dieťaťom obnáša. Hlavným cieľom je vybudovať špičkovú kliniku detskej onkológie, neustále zlepšovať podmienky liečby, aby prostredie bolo bezpečné a počet úspešne vyliečených detí bol čo najvyšší.

Viac informácií nájdete na www.detomsrakovinou.sk

image
Deťom s rakovinou
menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
15. apríl 2024 00:03