StoryEditor

Attila Végh schytáva ďalšiu ranu: Už tretia značka odskakuje od spolupráce

23.04.2024, 10:38
Autor:
lezlez

Po Renaulte a Pierre Baguette ruší spoluprácu s populárnym influencerom a bojovníkom MMA pivovar Corgoň. 

Attilu Végha sleduje na Instagrame viac ako 400-tisíc fanúšikov. Aj preto si ho vyberajú značky na komerčnú spoluprácu. Široká fanúšikovská základňa im vrámci influencer marketingu prináša zaujímavý zásah. 

No vyzerá to tak, že zásah nie je všetko. Už tretia značka po sebe Attilovi ruší spoluprácu. Najnovšie tak urobila značka piva Corgoň. 

"Naším cieľom je šíriť zodpovednú, relevantnú, rešpektujúcu a apolitickú komerčnú spoluprácu. Všetky naše posolstvá sa riadia prísnym etickým kódexom, ktorého zásady vyžadujeme dodržiavať aj od našich obchodných partnerov. Z tohto dôvodu sme zastavili ďalšie komerčné aktivity s Attilom Véghom," zverejnil Corgoň na sociálnej sieti Facebook. 

image

Vyhlásenie značky Corgoň k ukončeniu spolupráce s Attilom Véghom.

Rušenie spoluprác prišlo po prezidentských voľbách. Végh na Instagrame v čase moratória otvorene podporil prezidentského kandidáta Petra Pellegriniho. Následne mu Renault oznámil, že ruší spoluprácu, pretože vyžaduje apolitickosť. Attila súkromnú komunikáciu s PR manažérkou zverejnil bez jej súhlasu na svojom profile. 

image

Attila Végh prichádza kvôli podpore prezidentského kandidáta o komerčného partnera

A vyzerá to tak, že toto je pre značky neprekonateľný problém, ktorý sa volá strata dôvery a ohrozenie reputácie. Pierre Baguette sa zase nepáčil rozhovor, ktorý dal bojovník MMA v CNN Prima News. Bol plný vulgarizmov a osočovania, a tak si značka povedala, že stačilo. Podobné dôvody má zrejme aj Corgoň. 

image

Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia

Kauza okolo Attilu Végha spôsobila rozruch v marketingovej brandži. Firmy aj agentúry prerábajú zmluvy so svojimi influencermi a presnejšie v nich definujú podmienky spoluprác. 

"Čo podľa vás spôsobí aktuálna kauza Renault/Rauch v oblasti spoluprác s influencermi? Čo bude tento case znamenať pre vás v agentúre, čo myslíte, že sa zmení/mení v prístupe značiek a čo budete odporúčať svojim klientom?" Na túto otázku odpovedajú zástupcovia reklamných agentúr združených v KRAS: 

 

image

Marek Pajtáš, Mullen LoweGGK - nova

Marek Pajtáš

CEO

MullenLowe GGK

Už dnes máme na Slovensku niečo, čo sa volá Kódex influencer ma...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-20 08:26:40 - Feat.: 0 - Title: Attila Végh stratil ďalšieho sponzora. Známej bagetérii prekážali jeho vulgárne vyjadrenia 02 - Modified: 2024-04-19 14:28:02 - Feat.: 0 - Title: Už žiadna bagetejšn. Attila Végh doplatil na svoje ostré vyjadrenia, spoluprácu s ním nepredĺži ani známa bagetáreň 03 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: 0 - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 04 - Modified: 2024-04-11 15:35:31 - Feat.: 0 - Title: Attila Végh prichádza kvôli podpore prezidentského kandidáta o komerčného partnera 05 - Modified: 2024-04-10 12:04:22 - Feat.: 0 - Title: Smršť medzi influencermi po voľbách. Pil C-ho vyháňajú zo Slovenska, Attila prišiel o sponzora a Rytmus zase nič nepochopil
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 13:56