StoryEditor

Volkswagen, Jaguar, PSA a Kia. Ako zvládajú slovenskí ťahúni reštart?

26.05.2020, 19:20
Slovenský automotive sa vracia do normálu. Vo výrobách postupne pribúdajú zamestnanci i objednávky.

Jaguar rozbieha výrobu
Rok 2020 sa rozhodne zapíše do dejín svetového automotive segmentu ako jeden z najhorších v histórii. Európske predaje sa prepadli na úroveň z 90. rokov, produkcia v marci podľa LMC automotive spadla o 98 percent a celý segment by mal v tomto roku padnúť o pätinu.

​Nitriansky Jaguar, ktorý okrem iného trápili aj dodávky motorov z Británie, sa na Slovensku rozbehol po údere koronakrízy ako posledný, a to minulý pondelok. Avšak už po týždni sa rozhodol aj pre spustenie druhej zmeny. Tá by mala začať s produkciou luxusných SUV Land Rover Discovery a Defender začiatkom budúceho...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-28 12:08:54 - Feat.: - Title: Prvýkrát od otvorenia ekonomiky emisie v Číne klesli. Stavieb bolo výrazne menej 02 - Modified: 2024-05-24 20:03:40 - Feat.: - Title: Pandémia covidu skrátila podľa WHO priemernú dĺžku života o takmer dva roky 03 - Modified: 2024-05-23 16:21:15 - Feat.: - Title: Čína chce mať čipy pod kontrolou. Automobilky majú používať tie z domácej výroby 04 - Modified: 2024-05-11 05:53:01 - Feat.: - Title: Dohodu o riešení pandémií sa nepodarilo dosiahnuť. Rozhovory pokračujú, tvrdí WHO 05 - Modified: 2024-05-10 11:20:03 - Feat.: - Title: Prepad, ktorý vyráža dych: Prečo slovenský priemysel skočil na brzdu?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. jún 2024 00:01