Kým pred niekoľkými rokmi sa Slováci vracali do obchodov s fľašami, dnes uprednostňujú ľahko otvárateľné a trendové plechovkové obaly.
Slovenský spotrebiteľ si čoraz častejšie kupuje nápoje v hliníkových plechovkách, pričom najčastejšie z nich pije pivo, potom energetické a kolové nápoje. Prieskumy ukazujú, že viac než polovica pív a radlerov v tomto roku sa predala práve v plechovkách. Nechávajú za sebou sklenené a plastové fľaše.
Náš zákazník, náš pán
Spotrebiteľ si v sklenenej fľaši kúpi každý piaty liter piva. Sklo stále dominuje v menších obchodoch, no podobne ako v supermarketoch a hypermarketoch, aj tu jeho podiel z roka na rok klesá. Čo sa týka plastov, tie sa predajú s každým štvrtým litrom.
Plechovky na pulty reťazcov zamierili najmä preto, lebo si...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-17 12:54:25 - Feat.: - Title: Skromný, talentovaný a neúnavný. Čo stojí za výkonmi Juraja Slafkovského?
02 - Modified: 2024-05-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Kto vyhrá v Čerstvých hlavičkách? Nezabudnite hlasovať
03 - Modified: 2024-05-01 14:09:00 - Feat.: - Title: Priemerná mesačná mzda v potravinárstve vzrástla. Vlani stúpla na 1 372 eur
04 - Modified: 2024-05-02 12:00:00 - Feat.: - Title: Prečo nehodíme všetok odpad ľudstva do sopiek, aby sme ho spálili? Vedci sa pozreli na úskalia tohto jednoduchého riešenia
05 - Modified: 2024-04-24 13:33:20 - Feat.: - Title: India ukazuje celému svetu, ako sa to má robiť. Do roku 2030 by mohli byť všetky jej vesmírne misie bezodpadové