Pick-upy netrhajú na Slovensku práve predajné rekordy, hoci v ponukách ich má alebo ešte donedávna malo hneď niekoľko veľkých výrobcov. Hlavným trhom je pre nich nepochybne ten americký, kde na druhú stranu ale figurujú podstatne väčší zástupcovia tohto segmentu.
Po týždni s horúcou novinkou Toyota Hilux GR Sport a zamierení na severnú časť krajiny sa však potvrdilo, že tam, kde pick-upy nájdu svoje preddefinované využitie, dokážu tvoriť značnú časť „domácej“ premávky aj u nás. Poskytujú veľkú pridanú hodnotu v schopnosti odviezť ťažký, veľký či špinavý náklad, nehovoriac o schopnosti zväčša zdolávať aj skutočne náročné terénne prostredie.
Japonská automobilka sa v prípade svojho známeho modelu Hilux ôsmej generácie teraz upriamila na obohatenie ponuky o štýlovejší variant, ktorý však okrem atraktívnejšieho zovňajšku a niekoľkých vylepšení v interiéri upriamuje pozornosť aj na techniku ako takú. Hoci to na prvý pohľad možno nie každý postrehne, zmenilo sa toho vo výsledku pomerne dosť. Stojí to však za príplatok voči bežným verziám?
S dodatkom GR Sport
Rad Hilux, ikonická súčasť japonskej značky a jedna z legiend náročnej Rely Dakar, nie je jediným členom portfólia značky s dodatkom GR Sport. Výrobca týmto novým najvyšším stupňom výbavy a štylistickým balíkom obohatil napríklad aj Corollu (Hatchback, Touring Sports, Sedan), RAV4, C-HR, Yaris Cross či Yaris. Pozitívne je, že u modelu Hilux sme sa mimo úprav dizajnu dočkali aj nových technických riešení. Sú to detaily, no ako sa hovorí – detaily tvoria celok. A u tejto japonskej novinky to platí do bodky.
Zostáva vám 79% na dočítanie.