Na Slovensku už naplno beží predaj očakávanej novinky z dielne Toyoty, ktorá otvára nové možnosti voľby auta pre početnejšie rodiny alebo milovníkov nekompromisného priestoru. Modelový rad Highlander síce Európania ešte len postupne spoznávajú a predstavuje pre nich akýsi nový nepopísaný list, avšak na severoamerickom trhu už pôsobí v poradí jeho tretia generácia a tamojší zákazníci dobre poznajú jeho kvality.
Automobilka si teda dokázala aj v dnešnom neľahkom období prísnych emisií dovoliť priniesť na náročný európsky trh kúsok, ktorý svojimi rozmermi stojí na samotnom vrchole jej portfólia osobných áut a jeho korene sú najmä za veľkou mlákou. Má na to jednoduchý recept – svoju spoľahlivú a najmä funkčnú hybridnú techniku.
Aj vďaka nej dokáže dnes ponúkať Highlander na slovenskom trhu a produkovať nielen vozidlá s veľmi slušnou spotrebou paliva, ale aj nové bláznivé športové modely s prívlastkom GR, o ktorých výrobe by dnes v iných značkách azda ani nepremýšľali.
Pohodlie pre siedmich
Začnime tým, čo zvláda nový Highlander najlepšie, a teda praktickosťou. U nás model získate výhradne v sedemmiestnej konfigurácii, čo môže niektorým zákazníkom prekážať. Na druhej strane, kabína ponúka skutočne bohatú dávku priestrannosti a dvojica sedadiel tretieho radu je šikovne ukrytá v podlahe kufra, takže vás ani pri nevyužívaní jej prítomnosť príliš nevyrušuje.
K dispozícii máte slušných 658 litrov na batožinu v päťmiestnom a stále postačujúcich 241 litrov objemu pri sedemmiestnom usporiadaní. Navyše, druhý rad sedadiel stojí na koľajničkách, takže si jeho vzdi...
Zostáva vám 85% na dočítanie.