Hyundai s príchodom svojho vôbec prvého ostrého hatchbacku prekvapil širokú verejnosť. Prvé jazdy, ktoré sme vtedy absolvovali aj my a rovnako tiež týždňové zhodnotenia oboch verzii modelu i30 N nás utvrdili v tom, že značka si dala na svojej premiérovej novinke naozaj záležať.
Teraz automobilka prichádza s ponukou, ktorú môžu využiť ľudia hľadajúci stred medzi klasickou verziou hatchbacku i30 a športovým hot-hatchom i30 N. Prichádza totiž balík N-Line, vďaka ktorému sa auto dizajnom priblíži k jeho športovému súrodencovi.
Zákazník získa okrem agresívnejšie pôsobiacej karosérie (doplnenej o rôzne doplnky či nové nárazníky) aj strieborné ozdobné prvky, 18-palcové hliníkové disky či dvojitú koncovku výfuku.
Výrobca však nezostal len pri úprave vzhľadu a zameral sa tiež na lepšie vyladenie auta. Menšou zmenou teda prešiel podvozok a zlepšili sa tiež reakcie agregátu.
Balík N-Line bude k dispozícii pri motorizáciách 1,4 T-GDI s výkonom 103 kW, prípadne pri naftovej verzii 1,6 CRDi s výkonom 100 kW. Za pozornosť stoja väčšie predné brzdové kotúče a tiež "obutie" v podobe Michelin Pilot Sport 4 pneumatík.
Do interiéru si potom môžete objednať napríklad športové sedadlá a s balíkom pribudol tiež napríklad športovo ladený N volant a N radiaca páka.
Človek však stále bude môcť jednoducho rozlíšiť, či ide o model vo verzii N-line či naozaj ostré "N-ko". V zadnej časti totiž zostáva zachované klasické horizontálne brzdové svetlo (pri i30 N je trojuholníkové), dvojica koncoviek je len na jednej strane (pri i30 N je jedna koncovka vpravo a druhá vľavo) a chýba červená linka na nárazníku.
V prednej časti následne nie je v maske chladiča osadený N emblém a taktiež chýba červená linka na nárazníku. Model i30 oblečený do ostrejšieho kabáta získa logo N-Line na predné blatníky.
Balík by mal byť v budúcnosti dostupný aj pri iných modeloch z portfólia značky a pri obľúbenom hatchbacku i30 by mal prísť na európsky trh ešte počas tohto leta.