StoryEditor

Hokejový ošiaľ stúpa. Víťazstvo našich proti Poľsku videlo na Jojke 1 765 000 divákov

16.05.2024, 15:36
Autor:
redred

Včerajší zápas proti našim severným susedom zožal úspech aj v online. Na platformách JOJky si live zápas pozrelo ďalších 81 000 užívateľov.

V stredu 15. mája večer hrala slovenská reprezentácia svoj štvrtý zápas na MS v hokeji, ktorý skončil opäť víťazstvom – a to nielen hokejovým, ale aj televíznym! JOJ Group znovu bezkonkurenčne dominovala televíznej sledovanosti. V komerčnej cieľovke 13-55 si JOJ Group v stredu vyslúžila až 40,6 percenta celodenný podiel na trhu a v prime time vyskočil podiel 51,3 percenta.

image

Zápas Slovensko vs. Poľsko.

TASR
Všetky rekordy doterajšej sledovanosti včera prekonala druhá tretina zápasu Slovenska s Poľskom, ktorá suverénne zasadla na trón TOP rebríčka sledovanosti nielen tohto roka (spomedzi programov všetkých slovenských televízií), ale aj v porovnaní s hokejovým vysielaním verejnoprávnej televízie v minulých dvoch rokoch. Prvá tretina dosiahla v obchodne podstatnej cieľovke 13-55 výnimočný rating 21,1 percenta a podielom na trhu sa zastavila tesne pod hranicou 60 percent (59,9 percenta). 

Druhá tretina stúpla ratingom na 21,4 percenta a podielom valcovala so 65,9 percentným trhovým podielom. Posledná, tretia tretina uhrala ešte vyššiu priemernú sledovanosť (24,4 percenta) a podielom na trhu sa dostala na úroveň 62,9 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov (teda v ktorej sa počítajú aj diváci nad 55 rokov) sa môže ako prvý zápas tohtoročných majstrovstiev pochváliť, že všetky tri tretiny mali pri obrazovkách viac ako miliónové publikum.

image

Zápas Slovensko vs. Poľsko.

TASR
Prvú tretinu celkovo sledovalo 1 005 tisíc divákov, druhá lákala najviac, keď ju sledovalo až 1 138 tisícové publikum a tretia tretina zaujala 1 014 tisíc divákov nad 12 rokov. "Celkovo si včera zápas aj so štúdiami zaplo neskutočné množstvo nadšených divákov – zásah bol až na 1 765 000 divákov v cieľovej skupine 12+," s potešením oznámila marketingová manažérka JOJ Group Miroslava Klempová. 

Popularita hokeja narastá v online svete. Včerajší zápas proti susednému Poľsku zožal úspech aj v online. Na platformách JOjky si live zápas pozrelo 81 000 užívateľov.

Hokej tak výrazne zatlačil zvyšné ostatné stanice hlboko. Jediným programom dňa, ktorý sa môže pochváliť viac ako pol miliónom divákov vo veku nad 12 rokov boli Televízne noviny Markízy. Diváci prepínali na správy vo výraznej miere a to hlavne kvôli včerajším dramatickým okolnostiam, keď bol v Handlovej postrelený predseda vlády Robert Fico. 

image

Zdravotníci prevážajú na nosidlách postreleného predsedu vlády Roberta Fica z helikoptéry do nemocnice v Banskej Bystrici.

TASR
HOKEJ je na JOJke a s vysielaním Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji pokračuje až do 26. mája! Po prvýkrát v histórii televízneho vysielania hokejových MS odvysielajú stanice JOJ Group všetkých 64 zápasov. Obrovské množstvo zápasov sme rozdelili medzi tri televízne stanice: na TV JOJ uvidia diváci všetky zápasy slovenského národného tímu, na stanici JOJ Plus vysielame vybrané zápasy pražskej skupiny a na JOJ Športe všetky zápasy, ktoré sa budú hrať v Ostrave a vybrané z Prahy. Semifinále, zápas o bronz a finále hokejového šampionátu odvysielame na staniciach JOJ a JOJ Šport.

Zároveň – všetky živé prenosy a tiež záznamy všetkých zápasov sú dostupné aj v našej streamovacej platforme JOJ play, vo verzii FREE, ktorá je zadarmo pre všetkých. "Hokejový šampionát tiež mimoriadne aktívne, exkluzívne a úspešne pokrývame aj na Facebooku, Instagrame, Tik Toku či Youtubem," dodala Klempová.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. jún 2024 16:35