Sprava kapitán Tomáč Tatar, tréner Craig Ramsay, jeho asistent Ján Pardavý, Peter Cehlárik a Martin Faško-Rudáš sedia počas zápasu základnej B-skupiny USA - Slovensko.TASR
StoryEditor

Slovensko žije hokejom. Jojka zápasom Slovenska proti USA znovu prepisovala rekordy

14.05.2024, 15:02
Autor:
michmich

Včerajší hokejový zápas, v ktorom si slovenská reprezentácia nakoniec v dramatickom predĺžení vybojovala víťazstvo, si na TV JOJ zaplo viac ako 1,5 milióna divákov.

Súboj medzi Slovenskom a USA, ktorý TV JOJ vysielala spolu so štúdiami od 15:40 hodine, napokon priniesol výhru našim hokejistom počas dramatického predĺženia. Slováci vyhrali 5:4 a Jojka mohla byť spokojná. Sledovanosť tohto zápasu v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov dosiahla nové historické maximá.

image

Slovenský hokejista Miloš Kelemen oslavuje víťazný gól v predĺžení v zápase základnej B-skupiny USA - Slovensko.

TASR
"JOJ Group dosiahla v pondelok 13. mája 47 percentný podiel v celodennom meradle v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny divákov vo veku 13 až 55 rokov. V mladšej komerčnej cieľovke kraľovala TV JOJ počas predĺženej tretej tretiny s 21,8 percentnou sledovanosťou a neuveriteľným, až 76,5 percentným podielom," pochválila sa marketingová manažérka JOJ Group Miroslava Klempová.  

Zápas, v ktorom Slováci zdolali favorizovaného súpera, sa zaradil na špicu najpozeranejších športových prenosov na slovenskom trhu. Duel Slovenska s USA sledovalo v univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov v prvej tretine 769 tisíc, v druhej 983 tisíc divákov a v tretej tretine spoločne s predĺžením priemerne až 1,1 miliónové publikum. Ide pritom o najvyššiu televíznu sledovanosť hokejovej tretiny od MS 2021. Tretia tretina aj s dramatickým predĺžením mala dokonca zásah až na viac ako 1,5 milióna divákov.

image

Brankár a hrdina slovenskej hokejovej reprezentácie Samuel Hlavaj.

TASR
"Hokejová JOJka skóruje aj na sociálnych sieťach! Hokejový šampionát pokrývame na Facebooku, Instagrame, Tik Toku či Youtube. Počas prvých štyroch dní MS v hokeji sme na Facebooku dokázali vygenerovať zásah na 2,4 milióna divákov a počet pozretí videa dosiahol 1,6 milióna. Aktuálne sme na Facebooku prekročili 600 000 fanúšikov. Na Instagrame sme počas týchto štyroch dní mali zásah na takmer 1,6 milióna užívateľov," prezradila Klempová.

Medzi TOP videá na internete patria aj jojkárske exkluzívne rozhovory s našimi hokejistami. Podľa TV JOJ sú toho dôkazom nielen rekordné interakcie od ich divákov, ale aj lajky z domovských NHL klubov našich reprezentantov.

Boduje aj streaming

image

Víťazná radosť slovenských hokejostov v predĺžení v zápase základnej B-skupiny USA - Slovensko.

TASR
Všetky živé prenosy a tiež záznamy  zápasov z hokejových MS sú dostupné aj v streamovacej platforme JOJ play, vo verzii FREE, ktorá je zadarmo pre všetkých. JOJ play počas uplynulých dní prekročila hranicu 450 000 registrovaných užívateľov a včerajší slovenský zápas proti Amerike na platforme sledovalo až 72 000 ľudí. 

 Po prvýkrát v histórii televízneho vysielania hokejových MS odvysielajú stanice JOJ Group všetkých 64 zápasov. Doteraz v troch zápasoch hrali naši hokejisti len popoludní. Zvyšné štyri zápasy v základnej časti už odohrá Slovensko v hlavnom vysielacom čase po 20:20 hodine. Semifinále, zápas o bronz a finále hokejového šampionátu odvysielajú na staniciach JOJ a JOJ Šport.

image

Počasie Markíza

Konkurencia proti sile hokeja nebojuje

Zvyšné slovenské stanice si uvedomujú, že proti silnému hokeju sa účinne bojovať nedá a preto počas zápasov našej reprezentácie do silného televízneho súboja ani ísť nechcú. Napríklad Markíza podvečer, kedy sme hrali piatkový zápas proti Nemecku aj pondelkový zápas proti USA, vynechala premiéru svojho seriálového hitu Mama na prenájom a divákom priniesla len reprízy Rodinných prípadov.  

Hokej ťahá aj ďalšie programy Jojky

Aj mimo hokeja sa v pondelok 12. mája najviac darilo televízii z Koliby a to jej hlavnej spravodajskej relácii Noviny JOJ. Spôsobil to práve silný televízny divácky základ, keďže ju vysielali hneď po skončení dramatickej tretiny s vyše miliónom divákov. Noviny JOJ štartovali netradične o 19:26 hodine a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahli rating 7,7 percenta a podiel na trhu 29,6 percenta.

image

Výnimočná Nikol, film Sme stvorení jeden pre druhého a Inkognito.

V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo hlavnú spravodajskú reláciu Jojky 420 tisíc divákov. V tejto širšej cieľovej skupine ju dokázala predbehnúť relácia Počasie na Markíze, ktoré sledovalo ešte o 15 tisíc divákov viac. V komerčnej cieľovej skupine 13-55 vybojovala relácia o počasí priemernú sledovanosť 7,5 percenta a 27,7 percentný podiel na trhu. 

V prime-time si udržal prvenstvo v obchodne podstatnej cieľovke 13-55 nový premiérový diel seriálu Výnimočná Nikol na Markíze, keď ratingom dosiahol 4,6 percenta a podielom na trhu sa dostal na úroveň 16,5 percenta. Inkognito si na Jojke v celkovej sledovanosti ukrojilo 3,3 percenta a podiel na trhu si pripísalo 11,9 percenta. Jednotka RTVS vysielala film Sme stvorení jeden pre druhého. Telerozhlas s ním uhral podiel na trhu 6,1 percenta. V univerzálnej cieľovke malo najviac divákov Inkognito (297 tisíc), Výnimočnú Nikol sledovalo 248 tisícové publikum a film na Jednotke 165 tisíc divákov nad 12 rokov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. jún 2024 19:11